CAN busz
Csatlakozás: 40 tűs Quadlock BMW csatlakozó
Csatlakozás: +12V folyamatos áram sárga 30-as kapocs akkumulátor védett
Csatlakozás: OEM hangrendszer MOST > RCA(m) piros/fehér
Csatlakozás: OEM kormány távirányító > 3,5 mm-es jack / laza kábel
Business Professional OEM eszközzel rendelkező járművek
OEM MOST hangrendszerrel felszerelt járművek
iDrive nélküli járművek
PDC támogatott*
Figyelmeztető hangok nem támogatottak*
DIP kapcsoló beállításai az utólag beszerelhető eszköz gyártójának (lásd BDA)
RCA(m) > Első előerősítő kimenet utólagos rádióhoz
Fader funkció nem támogatott
Alkalmas a következő járművekhez:
BMW 1-es sorozat (E81/82/87/88) 2004.03.-2013.10.
BMW 3-as sorozat (E90/91/92/93) 2005.03.-2013.10.
BMW 5-ös sorozat (E60/61) 2003.07.-2010.07.
BMW X5 (E70) 2007.03. - 2013.09
BMW X6 (E71/E72) 2008.05. - 2014.06.
Előfordulhat, hogy az újraimportált vagy eltérő szoftverrel rendelkező járművek funkcionálisan nem kompatibilisek.
piros: +12V gyújtás 15. kapocs
narancs: +12V világítás 58. kapocs
lila/fehér: +12V irányváltó jel
rózsaszín: sebességjelző
zöld: földelt GND kézifékjel
Kimeneti terhelhetőség: 250 mA max.
250 mA-nél nagyobb áramfelvétel:
1 relé tekercs ellenállása 75 Ohm min.
2 relé tekercs ellenállása 150 Ohm min.
OEM hangrendszer > fader funkció nem támogatott
*PDC-vel rendelkező járművek / figyelmeztető hangok > Cikk: can-pdc
Főbb jellemzők:
- Kormánykerék-vezérlők megőrzése: Az eredeti kormánygombok funkciói megtarthatók az utángyártott rádió beszerelése után is.
- Gyári rádió cseréje: Zökkenőmentes csere és integráció az utángyártott egységekkel.
- Kimenetek: Sebességimpulzus, kézifék, tolatás és erősítő távvezérlés támogatása.
- BOSE/fél-erősített rendszerek támogatása (ha van ilyen).
- CAN-BUS interfész: Egyszerű csatlakoztathatóság a jármű rendszeréhez.
- Frissíthető szoftver: Az interfész szoftveresen naprakész tartható.
- Testreszabható gombok: A kormánygombok funkciói átkonfigurálhatók.
Általános telepítési utasítások:
Vizsgálat:
1: Az OEM eszköz összes működési funkciójának és járműbeállításának ellenőrzése,eredet eszköz működőképes-e?
2: Feszültségmentesen, gyújtás nélküli állapotban szerelje szét az OEM eszközt, az eredeti kicserélendő terméket
3: Ellenőrizze az összes interfészcsatlakozás helyességét és folytonosságát feszültség nélkül, gyújtás ráadása nélkül
Csatlakozás és csatlakoztatási sorrend:
1: Tápellátás (gyújtás bekapcsolása nélkül) nélkül végezze el az interfész beállításait és hardverkonfigurációját
2: Ellenőrizze a rádiócsatlakozó kábel konfigurációját
3: Csatlakoztassa a rádió csatlakozókábelét az utólagosan beszerelhető eszköz használati utasításának megfelelően.
4: Az összes többi csatlakozást az utólagosan beszerelhető eszköz használati utasítása szerint kell csatlakoztatni.
5: Csatlakoztassa a teljes berendezést a járműhöz úgy, hogy a fő csatlakozót utoljára kösse be.
6: Az interfész szoftverkonfigurációja a cikk szövegében és a BDA-ban található utasításoknak megfelelően
7: Az utólag beszerelhető eszköz konfigurálása az utólag beszerelhető eszköz használati utasítása szerint: kormánykerék-távirányító/kamera/FSE/antenna fantomtáp és egyéb
8: A kormánykerék-távirányító és a jármű működésének tesztje
Az interfész és a rádiós csatlakozókábel hardverkonfigurációjának változásai:
1: Változtatásokat mindig feszültségmentes állapotban végezzük
2: Csatlakozás a módosítás után, lásd a fenti 5–8. pontokat
A csatlakozófelület vagy a jármű meghibásodása esetén:
1: Visszatérés az OEM eszközhöz, az eredeti például gyári rádió visszaszerelésével állítsuk helyre az eredeti állapotot
2: Az OEM eszköz kezelése, teszteljük le , például működik-e az eredetileg beszerelt fejeygség
3: CAN busz pihenő beállítása. Várni amíg feláll a CAN busz rendszer
4: Az interfész hardverkonfigurációjának ellenőrzése
5: CAN busz utáni csatlakozás, lásd fent az 5-8. pontot
A tájékoztató szövegben vagy a kezelési útmutatóban meghatározott csatlakozások, csatlakozásmódosítások, alternatív csatlakozások, csupasz kábelek csatlakoztatása vagy csupasz kábelek csatlakozóhosszabbításai kizárólag a képzett szakemberek tájékoztatására szolgálnak.
További csatlakozások, a kábelköteg kábelkonfigurációjának módosításai, vagy alternatív csatlakozók vagy csatlakozóhosszabbítók használata:
1: A csatlakoztatásokat és módosításokat csak képzett személyzet végezheti
2: A csatlakozásokat és módosításokat a csatlakoztatás előtt ellenőrizni kell, hogy vannak-e gyártói jóváhagyások vagy gyártói jótállási feltételek, amelyeket a módosítások befolyásolhatnak.
3: A csatlakozások és módosítások működését és helyességét a csatlakoztatás előtt ellenőrizni kell méréssel és a jármű kábelelrendezési tervével való összehasonlítással.
4: A csatlakoztatásokat és módosításokat saját felelősségre végzi, a működésre vonatkozó garancia nélkül.
5: A csatlakoztatásokat és módosításokat saját felelősségre végzi, és a jármű, az utólagosan beszerelt eszköz vagy az interfész károsodására vonatkozó garancia nem vonatkozik rá.
6: Az előszerelt kábelköteg módosításai érvényteleníthetik a termékgaranciát.